Savanne <3

Igår (söndag) åkte jag upp till stallet, men det visade sig att hästarna var nere i sommarhagen, missförstånd igen! Jag och Roggan gick i alla fall ner och hämtade dem, och hör och häpna, följde de med utan protest.

Började med att tömköra brinne lite, sedan när det var dax för trav och galopp tog Andrea över. Gud vad jobbigt han tyckte att det var!

Sedan gick jag och Alicia och borstade och fixade Savanne, och sen red hon en sväng. Men gud vad den hästen fuskar med vägarna hahah! Jättebra sits hade hon och hon var jättteduktig, till och med trava och rida lätt kan hon. Sen när hon var klar var det min tur att hoppa upp. Lite pirrigt men också roligt.

Första stegen var väldigt konstiga, men nästan på en gång kom jag in i det. Utan att jag tänkte på det började jag jobba honom som vanligt, och gud vilka protester det blev. Så var tvungen att tänka mig för och bara åka häst, för ramla av är det sista jag behöver just nu.

Var i alla fall en jättehärlig känsla att rida min baby igen :D <3

Och föresten Maggan, jag vet inte riktigt vilken bild på Savanne du menade, men ska försöka klura ut det!

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0